התקנה אנטנה לקליטה עידן פלוס לבניין משותף

היום יותר מתמיד אנו מחדשים ומתקינים אנטנות פרטיות ומשותפות לתחום הדיגיטלי עידן פלוס.

יותר ויותר בעלי דירות פרטיות ובתים משותפים "ערים" לטכנולוגיה המאפשרת קליטת ערוצים ישראלים ללא תלוי בחברות הכבלים או הלווין.

אנו נותנים מענה להמון וועדי בתים משותפים בהחזרת האנטנה המשותפת לעבודה. בחלק מהבניינים, לא נעשתה תחזוקה שותפת במשך השנים והאנטנה ישנה מיום הקמת הבניין אינה פעילה עוד.  ולכן יש לשדרג את תשתיות והן לאנטנות הנמצאות על גג הבניין.

בחלק מהבניינים הורידו את האנטנה המשותפת עם השנים וכעת לא מעט בניינים מחזירים את האנטנה לעבודה פעילה.

ישנם בניינים שבהן האנטנה עובדת אך לא תקינה ואנו מגיעים בודקים ופותרים את הבעיה בכל מקום.

אחת הבעיות כיום היא רמת האנרגיה המתקבלת מהאנטנה של הבניין, ישנם בניינים אשר רמת האנרגיה שתוכננה לפני שנים הספיקה לטלוויזה אחת בלבד, נכון להיום בלא מעט בתים ישנם מעל 2 מכשירים ויותר ולכן יש צורך בתיכנון מחדש ותיקון רמות הסיגנל בקומות הבניין בהתאם לגודל הבניין עצמו.

 

התקנה אנטנה לקליטה עידן פלוס לבית פרטי

התקנה אנטנה לעידן פלוס לבית פרטי, לא מעט לקוחות עוברים במשך השנים האחרונות להתקנה אנטנות לקליטה עידן פלוס. המשודרים חינם ובאיכות מעולה. בשנים האחרונות רוב מכשירי הטלוויזיות החדשות מאפשרות לקלוט ישירות ללא צורך בהוספת ממיר חיצוני.

 

ממיר עידן פלוס T2

איך מתקינים ממיר עידן פלוס, לצפייה ערוצים ישראלים בחינם אנו נדגים התקנה של  ממיר T2של חברת סקאל 

מה הממיר מסוגל לקלוט? 

קליטה של ערוצים ישראלים באיכות דיגיטלית ואיכותית ערוצים 11.12.13.כנסת, ערוץ 20 וערוץ 24

שידורי עידן פלוס

התקנה אנטנה לבניין משותף לצורך קבלת טופס 4

התקנה אנטנות משותפת לבניין, אנו פועלים רבות לאחרונה להתקנה או לשדרוג מערכות אנטנות קיימות בבניינים רבים

בארץ. הן לצורך קבלת טופס 4 והן על ידי ועד הבית לאחר מסירת הבניין לחזקתם.

התקנה אנטנה לצורך קליטה ערוצים ישראלים באמצעות צלחת לוויין או אנטנה לקליטה עידן פלוס

ואנטנה FM לקליטה ערוצי רדיו.

קבלנים רבים בארץ מזמינים מערכות קליטה והפצה שידורי אנטנה כחלק מעמידה במפרט טופס 4 באותו עיר, אנו מצבעים את ההתקנה בהתאם לדרישות התקן.

לאחר ביצוע העבודה אנו מעברים את המערכת בבדיקות מכון התקנים הישראלי או לחילופין על ידיי חברת איזיטופ המוסמכת לבצע בדיקות מסוג זה.

ישנם מספר אפשריות להתקנה מערכת בהתאם לדרישות התקן, האחת התקנה צלחת לוויין ואנטנה FM משולבת כמערכת אחת. התקנה על גג הבניין של מערכת הקליטה, ובקומה האחרונה של הבניין מבצעים התקנה מערכת מיני מוקד הממירה את שידור הלוויין מדיגיטלי לאנלוגי (שידור הערוצים האנלוגי הופסק בישראל ובמקומו משודר ערוצים בצורה דיגיטלית המחייבים ממיר בכל טלוויזיה או ממירים מובנים במכשיר הטלוויזיה – עידן פלוס). את השידור מהצלחת לוויין, אנו מגברים ומתכננים מערכת הפצה בהתאם למספר הקומות באותו מבנה ובהתאם לכמות הדיירים. כך שכל דייר יכול להתחבר לאנטנה ולצפות בערוצים ישירות מהצלחת לוויין או לבחור חלופה בתשלום לדוגמה הוט או יס, בכל שלב יוכל לחזור ולהתחבר למערכת בבניין בכל עת שיחפוץ.

דוגמה של מערכת משולבת צלחת לוויין ואנטנה FM

אנטנה לטופס 4
מגבר קליטה עידן פלוס
×
×

עגלת קניות

שליחת וואצאפ
1
שלום
אנחנו כאן עבורך, פנה אלינו
%d בלוגרים אהבו את זה: